Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Я-1057 (5475497)
Зареєстровано:11 Лютого 2019
Тема звернення:Про розгляд звернень громадян
Відповідальний:КК ”Центр комунального сервісу” [Щербина Андрій Анатолійович]
Дата контролю:26 Лютого 2019
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

06.02.2019


Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації

1. По зверненням саме до КМДА від 6 Лютого 2019  Я-951 ( а також 5 Лютого 2019  Я-914 , 5 Лютого 2019  Я-911, 4 Лютого 2019  Я-879, 25 Січня 2019  Я-583) невірно встановлений відповідальний – не треба встановлювати відповідальним КК ”Центр комунального сервісу” замість КМДА т. я. саме його неодноразові відписки замість вирішення елементарної помилки з питання невірного нарахування плати за ВПВ обжалуються в цьому зверненні «Прошу надати правове обгрунтування, на якій підставі КК ”Центр комунального сервісу”…», цитую:

23 Грудня 2018 Я-9813

Відповідь
ДЛЯ ВИРІШЕННЯ ПИТАНЬ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ПЕРЕРАХУНКІВ, СПОЖИВАЧАМ ДОСТАТНЬО ЗВЕРНУТИСЯ ДО РАЙОННОГО СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ ЦКС ТА МАТИ:
ДОКУМЕНТ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЄ ПРАВО НА ЗДІЙСНЕННЯ ПЕРЕРАХУНКУ ;
ОСТАННІЙ СПЛАЧЕНИЙ РАХУНОК-ПОВІДОМЛЕННЯ;
ДОКУМЕНТ, ЩО ПОСВІДЧУЄ ОСОБУ;
ПРАВОВСТАНОВЛЮЮЧІ ДОКУМЕНТИ НА КВАРТИРУ.
ДОКУМЕНТИ НА ПІЛЬГУ(ПРИ НАЯВНОСТІ)

31 Січня 2019 Я-794

Відповідь
Шановний споживач!Отже, для вирішення Вашого питання Вам необхідно звертатись безпосередньо до виконавця послуги КП «Київкомунсервіс»”…

Поки ствоюєте цю ”карусель” питання не вирішується, оплата не здійснюється, фіктивна заборгованість збільшується!!!