Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:В-2149 (5476202)
Зареєстровано:11 Лютого 2019
Тема звернення:Пропозиції та зауваження щодо налагодження роботи ЖКГ
Відповідальний:ЖЕД - 102 [Настасенко Олександр Григорович], виконавець: Суддя І.І.
Дата контролю:18 Лютого 2019
Статус:Потребує додаткового фінансування
 
Текст звернення

Добрий день! Залишали скаргу № В-1600 про відсутність гарячого водопостачання з травня 2018 року!, в якому вказували, що вже декілька разів зверталися до ЖЕД 102, який відмовив у фіксування заявки, пояснивши це тим, що в них тимчасова заборона на прийом заявок з цього питання за данною адресою у зв’язку з несправністю якогось обладнання в будинку, яке наразі ремонтують. З останньої заявки пройшло майже півроку, а обладнання все досі ”ремонтують” і ми досі без гарячого водопостачання!
В результаті звернення № В-1600 ми отримали відповідь від виконавця:”Належить до компетенції ЖЕД-102, тепловий пункт на балансі ЖЕД-102.”

В скарзі ми не можемо самостійно обрати виконавця, до якого адресуємо звернення, ми лише можемо вказати район (а даний будинок по документам належить до Голосіївського району). Після чого виконавець обирається автоматично без нашого впливу і просто відповідає, що це не його компетенція. Як я можу поскаржитись на ЖЕД-102, якщо я навіть не можу його обрати у звернені, а автоматично обраний виконавець, в свою чергу, не може самостійно перенаправити скаргу до компетентної особи?!

Ми знаємо, що будинок належить до компетенції ЖЕД-102, але він вже півроку відмовляється фіксувати наші заявки та вирішувати проблемі! Звернення на 1551 також не вирішує проблему. То куди нам звертатися? Як нам нарешті отримати гаряче водопостачання?