Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:С-5514 (5476523)
Зареєстровано:12 Лютого 2019
Тема звернення:Відсутність ГВП
Відповідальний:Район теплових мереж ”Нивки” [Бінд Вячеслав Євгенович]
Дата контролю:27 Лютого 2019
Статус:Виконано
 
Текст звернення

З 29.01.2019 року відсутнє гаряче водопостачання. Звернення до ЖЕКУ і у Вашу службу не допомагають. Нас відсилають від ЖЕКУ до тепломереж, а потім з тепломереж до ЖЕКУ. Ми телефонуємо ”по колу” від одних-другим. А ГАРЯЧОЇ ВОДИ ЯК НЕ БУЛО ТАК І НЕ МАЄ.... Сьогоднішня відповідь ”загнала в глухий кут” - в підвал Вашого будинку тече вода - тому у вас з гарячого крану тече холодна вода замість гарячої. Ви перевершили самі себе. За всі мої 36 років я вперше чую таку абсурдну відповідь. І така відповідь вже не дивує, а викликає жалість до Вашої організації. Ви безсилі і безпомічні. А ми , мешканці 3-х будинків, Ваші заручники з холодною водою з ”гарячого” крану. Дуже жаль.... Але цікаво - яка наступна відповідь буде? Що ще можна вигадати?