Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:С-5519 (5476528)
Зареєстровано:12 Лютого 2019
Тема звернення:Незадовільна температура опалення
Відповідальний:Район теплових мереж ”Нивки” [Бінд Вячеслав Євгенович]
Дата контролю:27 Лютого 2019
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Тиждень назад я звертався до КМДА з проханням посприяти відновленню належного рівня надання послуг з центрального опалення , а саме: проведенню перевірки коректності роботи будинкового лічильника тепла та направити інспекцію для перевірки температури в помешканнях. звернення С-1800).
Оперативність реагування вражає: 16 січня було зареєстровано звернення , 21 січня була отримана відповідь з абсолютно неповязаних між собою фраз-витягів з різноманітних інструкцій , а вже 22 січня прийшов ”дядя Вася” та закрутив і опломбував засувку, яка подає теплоносій на будинок, мотивуючи тим, що отримав анонімний дзвінок когось з мешканців нашого будинку зі скаргами на нестерпно високу температуру в квартирі. Елегантне рішення!
На протязі пяти років мешканці самостійно та з колективними скаргами звертались до влади та органів ЖКГ з вимогами навести лад в забезпеченні теплом і жодної реакції не було ні з якої інстанції. А тут анонімний телефонний дзвінок спонукав до активних дій!. В результаті маніпуляцій ”дяді Васі” з таємного підрозділу ”Київтеплоенерго”, (будівля без вивіски) , розташованого на вул. Бакинській 2А , температура в квартирах будинку, яка і до цього не перевищувала 16 градусів , впала нижче 14.
Ще раз , в котрий раз, звертаюсь з вимогою відновити належний рівень теплопостачання будинку, перевірити коректність роботи лічильника та провести за встановленим порядком перерахунок плати за недостатню температуру опалення.