Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Ч-1221 (5476529)
Зареєстровано:12 Лютого 2019
Тема звернення:Питання нарахування плати за споживання ХВП (розрахунки за споживання ХВП
Відповідальний:Розрахунковий департамент [Люлін В. О.], виконавець: Калюжний Дмитро Валерійович
Дата контролю:27 Лютого 2019
Статус:На доопрацюванні виконавцем
 
Текст звернення

До звернення Ч-502/1 від 20.01.2019 - не виконано, тому ставлю ті ж самі питання повторно.
Шановні панове з «Київводоканалу»!
Будь, ласка, читайте уважно звернення і відповідайте по суті поставлених питань.
Я не питала про свій особовий рахунок і свої лічильники. Я не просила повторювати мені те, що щомісяця друкується на звороті рахунків. Я поставила КОНКРЕТНІ питання щодо неспроможності вашого програмного забезпечення виконувати заявлені вами ж функції, а саме:
1. Не працює функція передачі показів лічильників при оплаті через банківські установи через графу «Для нарахувань на наступний місяць». Коли вона буде працювати? КОЛИ НАРЕШТІ ВИ БУДЕТЕ ВРАХОВУВАТИ ПОКАЗИ ЛІЧИЛЬНИКІВ, ПЕРЕДАНІ ЧЕРЕЗ БАНКІВСЬКІ УСТАНОВИ?
2. На вашому сайті не працює функція «поставити питання» (скріншот додаю ще раз). КОЛИ ВОНА НАРЕШТІ ПРАЦЮВАТИМЕ? До речі, це ж питання я поставила розробникам вашого сайту, фірмі SECL GROUP / Internet Sales Technologies, яка розробляла ваш сайт. Ось їхня відповідь: «Ранее этот функционал работал. Скорее всего они сами отключили его (такая возможность у них есть с админ части сайта)».

Отже, мої питання зводяться до одного: коли нарешті ваше програмне забезпечення працюватиме? Це питання хвилює не тільки мене, а й тисячі киян, які марнують час у чергах до ЦКС.