Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Ш-2227 (5476531)
Зареєстровано:12 Лютого 2019
Тема звернення:Правила торговельного обслуговування населення
Відповідальний:Відділ торгівлі та споживчого ринку [Онофрійчук Петро Васильович], виконавець: Сергійчук С.А.
Дата контролю:27 Лютого 2019
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

В магазині за адресою м. Київ, в.Будівельників, 40 фірмовий магазин Київстар (розташований в ТЦ ”DOMA”) 29/01/2019 р. було придбано моїм сином Шиманським В.В. захисне скло та сплачено за послугу поклейки цього захисного скла на мобільний телефон. Є чек, який підтверджує, що за дану послугу було сплачено кошти. Працівниками магазину було вказано, що є гарантійний термін експлуатації протягом 14 днів.
Під час користування телефоном захисне скло відклеїлося і через неякісно виконану роботу по проклейці скла мало внизу незначні тріщини. Все це свідчить або про неякісно надано послугу працівником, який це скло клеїв, або про те, що саме скло було неналежної якості, так як умови експлуатації користування телефоном не порушені, тому що сам телефон пошкоджень не має. Коли з цією проблемою ми звернулися до даного магазину нам було взагалі відмовлено в гарантійному обслуговуванні без з’ясування причини, а це б дало змогу в гарантійні терміни з»ясувати причину чому скло відклеїлося і отримало тріщини. Сам менеджер в особі Іллі Гарковенко вже коли ми звернулися вдруге з цією проблемою 11/02/2019 р. (термін гарантійного обслуговування не сплинув) взагалі відповів у недопустимому і зневажливому тоні, що витрачати свої кошти за нас він не буде, так як в цьому наша провина, хоча експертизи і розгляду не було, а це порушує наші права як споживачів і клієнтів, які мають право на гарантійне обслуговуванні і уважне ставлення персоналу магазину до нас. Скло має виконувати захисні властивості, працівник, який його клеїв, теж мав належним чином провести свою роботу. Але скло відклеїлося і таким чином умови експлуатації вже були через це порушені: захисну функцію екрану воно не виконувало, а ще навіть був гарантійний термін.
Прохання допомогти у вирішенні даної ситуації (заміни захисного скла по гарантії чи повернення коштів за не якісний товар/неясно виконана робота), так як ми дотрималися вимог і звернулися з даною проблемою у гарантійний термін. Нам повинні були продати скло належної якості, роботи по його проклеюванню теж повинні були бути якісно проведені.
Скарга була зареєстрована в даному магазині 11/02/2019 р.. ,вхідний номер №1 від 11/02/2019.