Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Я-1078 (5476533)
Зареєстровано:12 Лютого 2019
Тема звернення:Про розгляд звернень громадян
Відповідальний:КК ”Центр комунального сервісу” [Щербина Андрій Анатолійович]
Дата контролю:27 Лютого 2019
Статус:На доопрацюванні виконавцем
 
Текст звернення

11.02.2019

Звернення до КМДА

Поки Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій створює цю ”карусель” питання не вирішується, оплата не здійснюється, фіктивна заборгованість збільшується!!! – читайте звернення 11 Лютого 2019
Я-1057, 11 Лютого 2019
Я-1056, 11 Лютого 2019
Я-1058, 11 Лютого 2019
Я-1055 на які Голосіївська РДА оперативно і вірно відповіла вже 11.02.2019:
«ЦКС»

Додам, вказані звернення саме стосовно такого «якісного» опрацювання попередніх звернень вказаних у вищевказаних зверненнях.

Дійсно вважаєте, що Голосіївська РДА може привести діяльність замість КМДА у відповідність до вимог законодавства України???

А що треба зробити, теж вказано у вищевказаних зверненнях – вимагати від КК ”Центр комунального сервісу” не надсилати відписки, а якісно опрацьовувати звернення і оперативно виправляти самостійно свої помилки, виконувати вимоги законодавства (читайте звернення від 2 Лютого 2019
Я-844 та відповідь КП ”Київкомунсервіс”), привести свою діяльність до вимог Закону України «Про звернення громадян», вирішувати оперативно питання невірного нарахування, а саме:
суперечить вимогам законодавства нарахування з розрахунку на «1» особу плати за вивезення сміття при кількості мешканців у квартирі «0»;
вимога особисто відвідувати для виправлення помилок створених працівниками КК ”Центр комунального сервісу” та надавати не потрібні для виправлення цих очевидних помилок документи суперечить Закону України «Про звернення громадян».

Інформацію про результати розгляду звернення (в тому числі проведений перерахунку) належним чином підписану уповноваженою особою прошу надіслати на мою електронну адресу sergii_iarovyi@ukr.net.