Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:К-9168 (5476536)
Зареєстровано:12 Лютого 2019
Тема звернення:Пропозиції та запитання щодо удосконалення роботи громадського транспорту
Відповідальний:КП ”Київпастранс” [в.о. Шпильовий Іван Федорович], виконавець: Левченко Дмитро Валентинович
Дата контролю:27 Лютого 2019
Статус:Виконано
 
Текст звернення

Проблеми з валідацією «Картки киянина» у наземному транспорті

Я пенсіонер за віком і вже майже 2 роки користуюсь «Карткою киянина» для проїзду у метрополітені (строк дії картки – до 2022 року). За цей час жодного разу проблем з проходом через турнікети в метро в мене не виникало.
Після установки валідаторів у наземному комунальному транспорті я постійно намагаюсь реєструвати картку при вході в транспорт, проте дуже часто при прикладанні картки до валідатора на табло з’являється напис «Невідома картка». При повторному прикладанні картки можуть з’явитись написи «Квиток дійсний» або «Прикладіть іншу картку». Я звертався з цим питанням на «гарячу лінію» «Ощадбанку», який випускав ці картки. І отримав таку відповідь: «Якщо у метро ваша картка спрацьовує, то жодних технічних проблем з нею немає».
Запитання: Якими мають бути мої подальші дії і що я маю відповідати на зауваження кондукторів-контролерів в транспорті?