Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Д-2582 (5476549)
Зареєстровано:12 Лютого 2019
Тема звернення:Претензії та зауваження до Центру комунального сервісу
Відповідальний:КК ”Центр комунального сервісу” [Науменко Дмитро Володимирович], виконавець: Щербина Андрій Анатолійович
Дата контролю:27 Лютого 2019
Статус:В роботі
 
Текст звернення

23 Січня 2019  Д-1343
Претензії та зауваження до Центру комунального сервісу
У грудні 2018 р. я відвідав сервісний центр ЦКС і поспілкувався там із відповідальним співробітником Ю. П. Потапенко. Вона зажадала, аби я надав квитанції про сплату, але не повідомила відповідну адресу ел. пошти.

Тому я 28.01.2019 надіслав до Центру комунального сервісу (Ґонґадзе, 20Е) квитанції у вигляді паперових копій рекомендованим листом з повідомленням про вручення. До речі. за ці послуги пошта взяла з мене 31 грн. Повідомлення досі не одержав. Прийшов на пошту особисто. Заступник начальника ВПЗ № 04215 Д. М. Заїка сказала мені, що листа не доставлено, бо у сервісному центрі ЦКС відмовились його одержати. Мовляв, пошта тут безсила, бо ЦКС не має відповідної угоди з поштою. Нібито, мені треба було вказати як адресата не ЦКС, а посадову особу. Але на сайті ЦКС жодна посадова особа за адресою пр. Ґонґадзе, 20Е не вказана.
Я вже не знаю, на кого я маю скаржитись -- на сервісний центр ЦКС, чи на ВПЗ № 04215. Я не знайшов підтвердження слів Д. М. Заїки ні в Законі про поштовий зв’язок, ні в ПРАВИЛАХ надання послуг поштового зв’язку.
Прошу з’ясувати, хто ж все-таки винен у тому, що мого листа досі не доставлено адресату і вжити необхідних заходів.