Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:С-5661 (5478157)
Зареєстровано:12 Лютого 2019
Тема звернення:Непорозуміння внаслідок поруш. пасажирами правил корист. проїзним квитком
Відповідальний:КП ”Київпастранс” [Левченко Дмитро Валентинович]
Дата контролю:27 Лютого 2019
Статус:На доопрацюванні виконавцем
  Перегляд на інтерактивній карті
Текст звернення

У КП "КиївПасТранс" відсутній механізм повернення коштів за сплачену невикористану послугу (пасажирське перевезення)

Сьогодні через аварію на швидкісному трамваї у русі транспорту виникли затримки, через що трамваї рухалися не за розкладом та переповненні. Коли я зрозумів що скористатися послугою я не зможу, я прийняв рішення відмовитися від неї та повернути кошти, сплачені за проїзд через систему KyivSmartCard
Але ні черговий по станції, ні оператор гарячої лінії КПТ, ні телефон приймальні підприємства не надали мені інформацію як мені повернути сплачені мною гроші за послугу, якою я не скористався.
Відмову у поверненні коштів вважаю порушенням Закону України.
Прошу Вас надати мені інформацію про існування чи відсутність механізму повернення коштів пасажирам, що відмовилися від поїздки, але сплатили її