Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:К-9466 (5478648)
Зареєстровано:12 Лютого 2019
Тема звернення:Незадовільна робота кас
Відповідальний:КП ”Київський метрополітен” [в.о. Шпильовий Іван Федорович], виконавець: Брагінський Віктор Володимирович
Дата контролю:27 Лютого 2019
Статус:Чекає на перевіку заявником
 
Текст звернення

Вчора ввечері на станції метро Васильківська через автомат Метрополітену намагався поповнити картку метро - меніі видало помилку на екрані і купюру в 5 гривень не зарахувало на рахунок. Після того як вийняв і знову вставив в автомат картку на балансі картки цієї суми не було. Довелося знову поповнити картку на 16 гривень (2 поїздки), а 5 гривень так і не зайшло на рахунок. Після звернення до працівників метрополітену - вони підтвердили, що на мою картку була спроба поповнення на 5 гривень. Мені було запропоновано або дочекатися адміністратора та скласти акт або підійти завтра, тобто сьогодні по цьому ж питанню. Сьогодні вранці на моє повторне звернення працівники метро відповіли, що на мій рахунок було зараховано ті загублені автоматом 5 гривень, хоча вчора була зовсім інша відповідь. Як мені повернути 5 гривень - я не хочу дарувати Київському метрополітену навіть 1 гривню.