Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:С-5726 (5478803)
Зареєстровано:13 Лютого 2019
Тема звернення:Питання нарахування плати за споживання ХВП (розрахунки за споживання ХВП
Відповідальний:Розрахунковий департамент [Люлін В. О.], виконавець: Вязьмітіна Юлія Володимирівна
Дата контролю:28 Лютого 2019
Статус:В роботі
 
Текст звернення

За січень місяць 2019 року в платіжці за постачання холодної та гарячої води показання холодної води стоїть нуль (відповідно поточні показання 341 куб. м та попередні показання 341 куб м. різниця відповідно складає 0 куб. м.). Показники лічильників вносяться вчасно приблизно 11 або 12 числа кожного місяця, так як і зазначено в платіжці на сплату наданих послуг. Аналогічна ситуація була в платіжці за листопад 2018 року. Таким чином постачальник послуг ПрАТ ”АК”Київводоканал”перед тим як піднімати вартість послуг, проставляє в платіжках нуль використаних куб.м. води, щоб у наступному місяці уже по новому дорожчому тарифу користовуч послуг заплатив за два місяці ( поточний місяць та попередній в якому стояло нуль куб. м..). Прошу дати пояснення даній ситуації. Чому таким чином дурять громадян, і хто буде відповідати? Чому не контролюється нарахування вартості комунальних послуг? Фотографія платіжки у вкладенні.