Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:С-5752 (5479168)
Зареєстровано:13 Лютого 2019
Тема звернення:Не працює пасажирський ліфт
Відповідальний:ЖЕД - 906 (Індустріальне) [Довбань Ігор Миколайович], виконавець: Юнга Л. А.
Дата контролю:18 Лютого 2019
Статус:Потребує додаткового фінансування
 
Текст звернення

29 січня 2019 року в моєму під’їзді внаслідок крадіжки обладнання перестав працювати ліфт про що 29 січня 2019 року було подано заявку у диспетчерську службу Солом’янського району, а 30 січня 2019 року було залишено звернення С-3791 так як заявка не була виконана.
Згідно Наказу N 76 від 17.05.2005 Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій Додаток 3 до пункту 2.1.5 Правил - Граничні строки ліквідації несправностей (з моменту їх виявлення), 1 (одна) доба.
Наразі, 13 лютого 2019 року, ліфт так і не відремонтовано, а в диспетчерській службі Солом’янського району не можуть навіть назвати орієнтовні терміни усунення несправностей.
Мій брат - інвалід першої групи з тяжкою формою ДЦП сидить вже третій тиждень в квартирі бо немає можливості його спустити з восьмого поверху.
Пропоную вирішити цю справу в досудовому порядку - негайно виконати ремонт ліфта.
В іншому разі я зроблю все, щоб найближчим часом в новинах показали, як від бездіяльності київських чиновників страждають інваліди, та подам позови в суд, щоб в судовому порядку змусити виконати ремонт, та відшкодувати заподіяні мені та моїй родині матеріальні та моральні збитки.