Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Я-3433 (5621740)
Зареєстровано:17 Травня 2019
Тема звернення:Відсутність квитанції на сплату за ЖКП
Відповідальний:КК ”Центр комунального сервісу” [Науменко Дмитро Володимирович], виконавець: Щербина Андрій Анатолійович
Дата контролю:3 Червня 2019
Статус:На доопрацюванні виконавцем
 
Текст звернення

16.05.2019
Скарга саме до КМДА
Станом на 16 число знову відсутній рахунок (платіжних повідомлень на оплату житлово-комунальних послуг) у поштовій скриньці.
Станом на 16 число, не зважаючи на численні звернення забезпечити надсилання рахунків в електронній формі на мою електронну адресу sergii_iarovyi@ukr.net, 6 місяців не надсилають, а тільки відписки :
«17.04.2019р. № Я-2728
…Прошу забезпечити постійне надання рахунків на оплату комунальних послуг (за адресою Київ, пр. Деміївський 6, кв. 12) в електронному вигляді (електронних копій рахунків на паперовому носії), які виготовляються КП «ГІОЦ» на мою електронну адресу sergii_iarovyi@ukr.net, на виконання вимог абзацу 2 частини 2 статті 8 Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», згідно якого:
Рахунки на оплату комунальної послуги надаються споживачу на паперовому носії. На вимогу або за згодою споживача рахунки можуть надаватися споживачу в електронному вигляді, у тому числі за допомогою доступу до електронних систем обліку розрахунків споживачів.
Тобто, треба надсилати на мою електронну адресу sergii_iarovyi@ukr.net саме електронну копії рахунків, які надаються на паперовому носії.

Відповідь
Шановний споживач!
Ваше звернення, що надійшло до КБУ «Контактний центр м. Києва» від 17.04.2019р. № Я-2728 уважно розглянуто та опрацьовано в комунальному концерні «Центр комунального сервісу» (надалі - Концерн).
За результатами розгляду повідомляємо.
З 1-ого серпня 2018р звичайні квитанції було змінено на рахунки-повідомлення про оплату житлово комунальних послуг...
Виготовлення платіжних повідомлень на оплату житлово-комунальних послуг (формування та друк) в місті Києві здійснюється комунальним підприємством «Головний інформаційний обчислювальний центр» (КП «ГІОЦ») на замовлення Концерну, відповідно до укладених Договорів. Платіжні повідомлення надаються споживачам не пізніше 15 числа місяця наступного за розрахунковим, шляхом їх доставки у поштові скриньки будинку.
Також зазначаємо, у разі не отримання повідомлення Ви маєте змогу звернутись до бухгалтера Концерну для отримання дублікату повідомлення, або зателефонувати до відділу дистанційного обслуговування (044)247-40-40 та заказати дублікат рахунку-повідомлення на електронну пошту.

З повагою
Начальник департаменту
інформаційно-консультативної роботи Дмитро Мончаківський»

20 Липня 2018
Я-4877
23 Листопада 2018
Я-8764

27 Квітня 2019
Я-2976
12 Травня 2019
Я-3309
12 Травня 2019
Я-3310