Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Ч-3984 (5623274)
Зареєстровано:18 Травня 2019
Тема звернення:Пропозиції та запитання щодо удосконалення роботи громадського транспорту
Відповідальний:КП ”Київпастранс” [в.о. Шпильовий Іван Федорович], виконавець: Левченко Дмитро Валентинович
Дата контролю:3 Червня 2019
Статус:Роз`яснено по суті порушеного питання
 
Текст звернення

Сьогодні, 17.05.2019, автобус маршруту №7, який за графіком мав виїхати з Центрального залізничного вокзалу о 14:10, на маршруті не з’явивися. Очевидно, водій влаштувув собі додаткову перерву, бо виїхав з вокзалу приблизно о 14:40, тобто, пропустивши одну ходку. Крім того, автобус періодично не зупиняється на зупинках на Жилянській і Саксаганського, водієві треба кричати, щоб зупинився. Слід зазначити, що автобусний маршрут №7 - єдиний маршрут комунального транспорту, що зв’язує долинну й горішню частину Шевченківського району. Крім того, це єдиний маршрут, який проходить повз такі соціально важливі об’єкти як районне й міське відділення Пенсійного фонду України, Інститут ортопедії і центральну районну поліклініку. Більшість людей, які користуються цим маршрутом, не мають змоги ні підніматись вгору пішки, ні платити за маршрутки. Хоч з часу останньої моєї скарги обслуговування на цьому маршруті покращилось, але ще трапляються окремі випадки, як от сьогодні. Будь ласка, не намагайтесь виправдати відсутність автобуса на маршруті заторами, оскільки заторів ні на Саксаганського, ні на Бульварно-Кудрявській у той час не було.