Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Я-3455 (5623326)
Зареєстровано:18 Травня 2019
Тема звернення:Відсутність квитанції на сплату за ЖКП
Відповідальний:ЖЕД - 103 [Настасенко Олександр Григорович], виконавець: Бревус В.В.
Дата контролю:3 Червня 2019
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

17 Травня 2019
Я-3433
Скарга саме до КМДА
Станом на 16 число знову відсутній рахунок (платіжних повідомлень на оплату житлово-комунальних послуг) у поштовій скриньці.
Станом на 16 число, не зважаючи на численні звернення забезпечити надсилання рахунків в електронній формі на мою електронну адресу sergii_iarovyi@ukr.net, 6 місяців не надсилають, а тільки відписки :
«17.04.2019р. № Я-2728
…Прошу забезпечити постійне надання рахунків на оплату комунальних послуг (за адресою Київ, пр. Деміївський 6, кв. 12) в електронному вигляді (електронних копій рахунків на паперовому носії), які виготовляються КП «ГІОЦ» на мою електронну адресу sergii_iarovyi@ukr.net, на виконання вимог абзацу 2 частини 2 статті 8 Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», згідно якого:
Рахунки на оплату комунальної послуги надаються споживачу на паперовому носії. На вимогу або за згодою споживача рахунки можуть надаватися споживачу в електронному вигляді, у тому числі за допомогою доступу до електронних систем обліку розрахунків споживачів.
Тобто, треба надсилати на мою електронну адресу sergii_iarovyi@ukr.net саме електронну копії рахунків, які надаються на паперовому носії.

Відповідь
Шановний споживач!
Ваше звернення, що надійшло до КБУ «Контактний центр м. Києва» від 17.04.2019р. № Я-2728 уважно розглянуто та опрацьовано в комунальному концерні «Центр комунального сервісу» (надалі - Концерн).
… у разі не отримання повідомлення Ви маєте змогу звернутись до бухгалтера Концерну для отримання дублікату повідомлення, або зателефонувати до відділу дистанційного обслуговування (044)247-40-40 та заказати дублікат рахунку-повідомлення на електронну пошту.

З повагою
Начальник департаменту
інформаційно-консультативної роботи Дмитро Мончаківський»

20 Липня 2018 Я-4877
23 Листопада 2018 Я-8764

27 Квітня 2019 Я-2976
12 Травня 2019 Я-3309
12 Травня 2019 Я-3310

Відповідальний: ЖЕД - 103

Відповідь
… розглянуто житлово-експлуатаційною дільницею-103.
Повідомляємо, що згідно закону України про ”Звернення громадян” звернення надіслані до однієї і тієї ж установит з одного і того ж питання повторно не розглядаються. З питання відсутності рахунку за жкп Вам вже неодноразово надавалися відповіді що вразі відсутності рахунку за жкп Ви можете взяти його бубліках в центрі комунального сервісу. В звязку з викладеним залишаємо за собою право звернення залишити без розгляду.
Начальник Валентин БРЕВУС

КМДА - а може все ж надіслат