Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Ш-8606 (5664528)
Зареєстровано:13 Червня 2019
Тема звернення:Питання нарахування плати за електропостачання (розрахунки за електропостачання)
Відповідальний:Розрахунки ПАТ ”Київенерго” [Фоменко Олександр Валерійович], виконавець: Фоменко Олександр Валерійович
Дата контролю:28 Червня 2019
Статус:Чекає на перевіку заявником
 
Текст звернення

Оплачували електроенергію за платіжними квитанціями від ГІОЦ за адресою надання послуг по вул. Волго-Донська, 73, кв. 82, м. Київ (договір з Брусенцевою Валентиною Павлівною, о/р 09455308203). Є усі банківські документи про оплату.

Із 01.01.2019 в платіжних квитанціях вказані завищені показники лічильника. На гарячій лінії Київських енергетичних послуг відповіли, що такі дані їм передав попередній постачальник послуг — ДТЕК. На Гарячій лінії ДТЕК відповіли, що за адресою є заборгованість, через те, що протягом усього 2018 року ГІОЦ не здійснював перерахувань, бо не вповноважений приймати платежі за електроенергію.
Номер телефону, що вказаний на сайті ГІОЦ, а також на платіжних квитаціях, а саме 044 247-40-40 — не вірний. За ним відповідають оператори ЦКС. Вони не можуть пояснити, чому там не вірний номер, і не можуть допомогти з’ясувати, куди надходили платежі за електроенергію. Відповіді на електронне звернення від ГІОЦ не надійшло.

Також, у зв’язку з неправильним обрахунком показників лічильника, що було зумовлене повідомленням про заборгованість, було значно перевищено суму платежу за послуги у січні 2019 року. А саме: за 39 кВт (39 Х 0.9 = 35 грн) було внесено 750 грн. За зверненням до Київських енегетичних послуг, отримав відповідь про відсутність у них такої оплати. Банк, через який було здійснено оплату підтвердив переказ та прийом коштів отримувачем. Про що є відповідний документ.
Допомжіть, будь ласка, прояснити ситуацію з платежами та що зробити, щоб оплата за послуги надійшла за призначенням.
Заздалегідь дякую