Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Р-7406 (5665464)
Зареєстровано:14 Червня 2019
Тема звернення:Обслуговування громадян за «Карткою киянина(КК)» в Київському метрополітені
Відповідальний:КП ”Київпастранс” [Давтян Дмитро Олександрович], виконавець: Левченко Дмитро Валентинович
Дата контролю:2 Липня 2019
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

13.06.2019 я надала звенення: ”Я маю зарплатну картку киянина (без пільг, але на яку надходять гроші). Неодноразово намагалася розплатитися карткою у метро та трамваї, проте турнікет не пропускав, зявлялася фраза на табло ”Стороння картка”.
Я була вимушеня звернутися за консультацією до працівників трамваю 1 (на Старовокзальній), які ничого не відповіли по суті.
Працівники метрополітену на ст. Лукянівська порадили звернутися до Ощадбанку.
У Ощадбанку долго радилися та сказали, що треба звернутися на ст. Майдан Незалежності та встановити транспортний додаток.
На станції Майдан Незалежності направили до вул. Гната Юри 12=б., де знаходиться Служба соціальної допомоги.
Це знущання над людиною, яка працює і не має вільного часу.
Чому не встановлювати цей додаток автоматично? Хіба не всі користуються транспортом? Звертає увагу, що картка не пільгова.
Чому НІХТО (ані працівники транспорту, ані банку) не обізнані у цьому питанні?
І що мені робити у конкретному випадку?
Сподіваюся на швидке надання відповіді.”
14.06.2019 отримала відповідь : ”НЕ ВКОМПЕТЕНЦІЇ КП КИЇВПАСТРАНС”.
Я не в курсі, чия компетенція вирішити це питання. Проте можу додати, що на станції м. Політезнічна сказали, що не радять встановлювати транспортний додаток, оскільки він погано працює. Питання: як користуватися карткою киянина для оплати проїзду? Чому ніхто цього не знає?