Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:С-21875 (5665520)
Зареєстровано:14 Червня 2019
Тема звернення:Відсутність відповіді від РДА, ГУ та інших структурних підрозділів
Відповідальний:КК ”Центр комунального сервісу” [Щербина Андрій Анатолійович]
Дата контролю:19 Червня 2019
Статус:В роботі
 
Текст звернення

«КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» – комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Підприємство створене рішенням Київської міської ради від 28 вересня 2006 року № 9/66.
Виходячи з цього, прошу вжити заходів щодо зазначеного вище підприємства для припинення порушення законодавства України, а саме Закону України про звернення громадян у частині, що стосується термінів розгляду звернень!
”Стаття 20. Термін розгляду звернень громадян
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.”
З 21.01.2019р. я звертаюся до КП Київтеплоенерго (далі-КП) з вимогою про проведення перерахунку за тепло!
15.02.2019р. звертаюся повторно, оскільки КП відповіді не надає!
Звертаюся 05.03.2019р.!
Звертаюся 15.03.2019р.
КП абсолютно однаково, що хоче від нього громадянин України! Воно навіть не намагається надати відповідь!
Прошу зобов’язати дане КП надати ПИСЬМОВУ відповідь на мої неодноразові звернення. Притягнути посадових осіб, які допустили дане порушення до дисциплінарної відповідальності.
Надати мені письмову відповідь на дане звернення!