Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Я-4344 (5675590)
Зареєстровано:12 Липня 2019
Тема звернення:Про розгляд звернень громадян
Відповідальний:КП ”Київтеплоенерго” [Бінд Вячеслав Євгенович]
Дата контролю:29 Липня 2019
Статус:В роботі
 
Текст звернення

11.07.2019
Відсутня відповідь:
8 Червня 2019
Я-3976
Керівнику
КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»
Ярового С.М.
м. Київ, вул. Закревського М. б. 31 В, кВ. 196
Після ремонту БН-92 більше 3 діб постійно тече ржава горяча вода коричнегово кольору з БН-92 (з 17 години 23.05.2019 до ранку 27.05.2019), забруднюючи внутрибудинкові системи, замість того, щоб після промивки БН-92 злити цей бруд, а потім підключити подачу чистої горячої води.
01.06 та 02.06 приблизно з 18 годиниі до ранку ржава горяча вода – яка якість ремонту БН-92?
1. Чому цю грязюку запускають у внутрибудинкові системи?
2. Чи буде здійснене коригування обсягу споживання ГВП з урахуванням, що використовувати таку воду неможливо, але вона тече через засоби обліку у будинку більше ніж 3 доби?
3. Чи подає КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» до КК ”Центр комунального сервісу” цю інформацію про неякісні послуг з метою коригування нарахувань?
4. Які заходи були здійснені КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» за зверненням з цього ж питання від 24 Травня 2019 Я-3647, і чому продовжувала текти постійно ржава горяча вода коричнегово кольору аж до ранку 27.05.2019?
5. Чи контролює КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» таку діяльність свого «підрядника» Район теплових мереж ”Троєщина”?
6. Чому повнісю втрачений контроль та зв’язок між якістю послуг Район теплових мереж ”Троєщина”, яке обслуговує БН-92 та нарахуванням оплати, яке здійснює КК ”Центр комунального сервісу”?
Надсилаю скаргу керуючись положеннями Закону України «Про звернення громадян» та договору розміщеного за адресою https://kte.kmda.gov.ua/wp-content/uploads/2018/08/Dogovir.pdf:
п.20. У разi ненадання послуг, надання їх не в повному обсязi, зниження якостi, зокрема вiдхилення їх кiлькiсних та/або якiсних показникiв вiд затверджених нормативiв (норм) споживання, виконавець проводить перерахунок розмiру плати.
32. Представник виконавця, якому вiдомi причини неналежного надання або ненадання послуг, зобов’язаний невiдкладно повiдомити про це споживача та зробити вiдповiдну вiдмiтку в журналi реєстрацiї заявок, що є пiдставою для визнання виконавцем факту неналежного надання або ненадання послуг.
п.33. Представник виконавця, якому не вiдомi причини неналежного надання або ненадання послуг, зобов’язаний узгодити з виконавцем точний час та дату встановлення факту ненадання послуг, надання їх не у повному обсязi або перевiрки кiлькiсних та/або якiсних показникiв надання послуг.

Відповідальний: КП ”Київтеплоенерго” [Бінд Вячеслав Євгенович]
Дата контролю: 24 Червня 2019
Статус: В роботі