Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:О-6292 (5675602)
Зареєстровано:12 Липня 2019
Тема звернення:Пропозиції та запитання щодо удосконалення роботи громадського транспорту
Відповідальний:Комунальна служба перевезень [в.о. Шпильовий Іван Федорович], виконавець: Савтир Сергій Володимирович
Дата контролю:2 Серпня 2019
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Доброго дня шановні Галина ЧЕРНЯКІНА

Я отримала вашу відповідь с посиланням на статті кодексу та формулюванням ” це може бути підставою” а також повторно інформацію про затверджений маршрут. і жодної правової оцінки з зазначеними подальшими діями. КМДА пропонує мені звернутись через публічну образу в приваткому порядку до суду? Можливо я не зовсім точно висловилась, мене водій назвав ” колхозницей” через те, що я, прочитавши, на фасаді маршрутного таксі, ” Ринок ”Юність”” попросила його , чемно попросила, зупинитись на Ринку ”Юність”. (це прекрасна думка йому прийшла в голову напевно через те, що Київ, на жаль, в основному російськомовний, а я україномовна. але він припустився великої помилки) Якщо у цього маршруту лише в одному напрямку є зупинка Ринок ”Юність”, тоді так нехай і зазначають і не вводять споживавів в оману. А ще для того, чтоб пояснити водію, що обслуговуючий персонал не має права ображати клієнтів.

КМДА має контролювати, кому надає право перевозити пасажирів.

Не бачачи підпримки органу в якому ви працюєте, я принципово запишуть на прийом до керівників Транспортного департаменту КМДА та Керівника компанії -перевізника, який, я так зозумію, розмовлятиме в такому ж тоні. І можливо, після 16 липня 2019 року, якийсь орган все ж таки зважить на те, що водій маршрутного таксі, окрім водійських прав, повинен мати мінімальні комунікативні навики і спокійну нервову систему.