Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:А-6599 (5675608)
Зареєстровано:12 Липня 2019
Тема звернення:Питання нарахування плати за споживання ГВП (розрахунки за споживання ГВП
Відповідальний:КК ”Центр комунального сервісу” [Науменко Дмитро Володимирович], виконавець: Щербина Андрій Анатолійович
Дата контролю:29 Липня 2019
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

Добрий день.
19 Червня 2019 в КБУ «Контактний центр міста Києва» 1551 мною було подане звернення № А-6311, в якому я просив допомоги у вирішенні питання. Суть питання в тому, що майже рік я не міг отримати відповіді від ЦКС по моїм двом заявам.
4 липня 2019 від Вашого центру надійшла відповідь з пропозицією звернутися отримати через он-лайн - електронну форму на сайті: https://cks.com.ua/feedback/.
Я на цю адресу надіслав такий самий текст, як і в зверненні № А-6311. Отже, 8.07.19 я отримав від ЦКС таку відповідь:

Доброго дня.
”... оскільки питання порушене у Вашому зверненні стосується нарахувань, які проводилися ПАТ «КИЇВЕНЕРГО», а КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» не несе відповідальність за дії у період діяльності ПАТ «КИЇВЕНЕРГО», для отримання запитуваної інформації рекомендуємо звернутися безпосередньо до ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» за адресою: вул. Юрія Іллєнка (Мельникова), 31.”

10.07.19 я зателефонував на гарячу лінію ДТЕК (так як тільки ця організація знаходиться за адресою вул. Юрія Іллєнка (Мельникова), 31.), на що мені відповіли, що немає навіть сенсу відвідувати ДТЕК, так як всі бази передані на баланс ЦКС.

Після цього я одразу зателефонував на гарячу лінію ЦКС 044-247-40-40. Мені відповіли, що мої заяви передані до ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» за адресою: вул. Юрія Іллєнка (Мельникова), 31.

11.07.19 я відвідав ДТЕК за адресою: вул. Юрія Іллєнка (Мельникова), 31 по даному питанню. Звичайно, за даною адресою немає ПАТ «КИЇВЕНЕРГО». Годину ми з керівництвом виясняли це питання. Відповідь була звертатися в ЦКС або за адресою Донецька область, Марьїнський р-н м. Курахово, вул. Енергетиків,буд.34

Я не розумію, куди мені звертатися. Звичайний бухгалтер ЖЕКа вирішить це питання за 2 хвилини. Є всі платіжки, проплати, видно де були недостовірні середні покази лічильників від Київєнерго. Я з консультантом ЦКС у відділенні ще в жовтні розбирався в квитанціях і платіжках. Знайшли без проблем ці помилки, були зняті копії чеків оплат.
Мені Київєнерго приблизно з червня 2017 по лютий 2017 виставляло недостовірні покази лічильників, хоча я кожен місяць подавав покази теплового лічильника і лічильників гарячої води по телефону оператору гарячої лінії. 20.02.2017р була контрольна повірка всіх лічильників в квартирі. У мене до квітня 2017року оплочено 275 куб сумарно за два, а з червня 2017р мені Київєнерго виставляє 184 куб сумарно. А з лютого 2018 Київєнерго починає виставляти вже достовірні показання 295 м.куб. До цого моменту я цю різницю в 20 куб оплатив.

Дя