Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:М-17900 (5675617)
Зареєстровано:12 Липня 2019
Тема звернення:Питання для переадресації за належністю
Відповідальний:КБУ ”Контактний центр міста Києва” [Загуменний Дмитро Миколайович], виконавець: Жукова Лариса Петрівна
Дата контролю:22 Липня 2019
Статус:Роз`яснено по суті порушеного питання
 
Текст звернення

Звертаю особливу увагу КБУ 1551 (і вже не в перше з цим стикаємося), що моє попереднє звернення від 9 липня 2019 року № М-17822 щодо чинності та стану реалізації Рішення Київради від 19.03.2015 № 266/1131 адресовано мною безпосередньо до Київської міської Ради (скрін додається - дивіться підкреслене), як до органу, що це Рішення безпосередньо видав та поклав контроль за його виконанням (згідно п. 3 цього ж таки Рішення) на постійну комісію Київради з питань житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу (то моя вам маленька підказка).

Крім цього, п. 1.7 цього Рішення передбачалось у місячний строк з дня його опублікування (нагадую - рішення від 19.03.2015 року) заслухати на пленарному засіданні Київської міської ради звіт суб’єктів господарювання з централізованого водопостачання та водовідведення у місті Києві щодо виконання положень цього рішення, а в подальшому щомісячно письмово надавати Київраді письмовий звіт про хід його виконання.


Суть Рішення № 266/1131, як витікає навіть з назви, полягає у недопущенні порушення прав споживачів суб’єктами господарювання з централізованого водопостачання та водовідведення у місті Києві.

Тому і цікавився я про хід його виконання не у суб’єктів господарювання, зокрема ПАТ ”Водоканал”, як сторони безпосередньо зацікавленої, і до кого дякуючи вам моє звернення в результаті потрапило на розгляд (знов дивимось скрін і підкреслене), а саме у Київської міської Ради.



P.S.: ”модератори” КБУ 1551 - вважайте останній абзац підкресленим червоним і виділеним жирним, бо я вже не розумію як до вас достукатись. Скажіть вже наперед, яким шрифтом, кольором, транскрипцією, мовою має бути написано, аби суть сказаного була Вам зрозуміла, а мої звернення попадали тому, кому вони дійсно адресовані?