Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Г-15990 (5675662)
Зареєстровано:12 Липня 2019
Тема звернення:Раціоналізаторські пропозиції
Відповідальний:Відділи «КП Керуючої дирекції» [Гаряга Олег Олександрович], виконавець: Савченко Дмитро Вікторович
Дата контролю:29 Липня 2019
Статус:На доопрацюванні виконавцем
 
Текст звернення

Прошу ще раз надаьи відповідь на чітке запитання по заявці від 25 Червня 2019
Г-15623. А саме: чому немає вільного доступу і чому закрито. Ви дійсно вважаєте, що для обслуговування такого великого району і такої кількості людей достатньо три години на тиждень?Яким документом закріплено спілкування з громадою по проблемам ЖКГ три години на тиждень? Прошу відповісти на всі поставлені запитання. Дяку
ю, що нагадали про диспетчерську, мені відомо з чких питань я можу туди звертатися. Далі навожу текст попереднього звернення.
Раціоналізаторські пропозиції
Прошу надати відповідь, чому мешканці і звичайно платники податків не мають вільного доступу до Керуючої дирекції Шевченківського района, до своєї обслуговуючої організації. Мається на увазі праве крило від входу в дирекцію, там, ,наприклад, прийомна, кабінет головного інженера, директора і т.інш. Мешканці повинні стояти під дверима і очикувати на співробітника, який раптово схоче зайти або вийти. Це що режимний об’єкт? Двері повинні бути відкриті до своєї обслуговуючої організації, а дирекція ближче до людей. Ви утримуєтесь за наш рахунок, за наші кошти як платників податків і наші же кошти, як платників за обслуговування ваших послуг.Надайте вільний доступ і поясніть чому закрито.