Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:К-37315 (5676101)
Зареєстровано:13 Липня 2019
Тема звернення:Порушення посадової інструкції водієм тролейбусу
Відповідальний:КП ”Київпастранс” [в.о. Шпильовий Іван Федорович], виконавець: Левченко Дмитро Валентинович
Дата контролю:29 Липня 2019
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Київпастранс заявляв ”Тож можете не турбуватися як вночі дістатися додому після «AtlasWeekend».”
А водії ваших тролейбусів живуть в іншій реальності?
Після закінчення основного виступу, в ніч з 12.07.2019 на 13.07.2019 року, близько 00:00 ми вирішили скористатися обіцяним транспортом, роботу якого було продовжено (лінк на джерело
https://kpt.kiev.ua/news/details/10368-%D0%9F%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%8E%D1%94%D0%BC%D0%BE-%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D1%88%D0%B5-%D0%BF%D1%96%D0%B4-%D1%87%D0%B0%D1%81-Atlas-Weekend-/ )
Переглянувши інформацію щодо наявного транспорту в додатку EasyWay , ми побачили, що на маршруті взагалі відсутні тролейбуси №11 і що зі сторони Якубовського рухається тролейбус №12.
Оцінивши місце знаходження тролейбуса, вирішили пройти зупинку-дві йому на зустріч, щоб не стояти та мерзнути під дощем на ВДНГ.
О 00:25 тролейбус №12, борт.#1380 без зупинки проїхав свою зупинку ”Іподром”. Водій проігнорував прохання зупинитись, хоча це є обов’язкова зупинка на маршруті №12.
Настрій зіпсовано, ”дякуємо” Київпастранс за турботу!
Навіщо заявляти про продовження роботи свого транспорту, якщо водії ігнорують пасажирів?