Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:С-23554 (5684889)
Зареєстровано:6 Серпня 2019
Тема звернення:Ремонт під’їзду
Відповідальний:ОД - 501 [Сагайдак Л.Г.], виконавець: Никитюк Сніжана Миколаївна
Дата контролю:21 Серпня 2019
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

1. Капітальний ремонт під’їздів (виконувався косметичний ремонт до 3 поверху, декілька разів до 9 поверху);
2. Капітальний ремонт сміттезбірнику та сміття приймача у під’їздах (ремонт ніколи не проводився);
3. Заміна ліфтового обладнання та ліфтової кабіни, виклику ліфта, ліфтових дверей на поверхах (ліфт та ліфтове обладнання відпрацювало більше 25 років);
4. Заміна вікон у під’їздах на нові (є віконня по одному стіклу замість двох або тріснути стікла або відсутні);
5. Капітальний ремонт електричних стояків у під’їздах (експлуатується більше 25 років, ремонтів не проводились николи);
6. Капітальний ремонт електрощитової;
7. Заміна стояків та магістралей: холодного та гарячого водопостачання, каналізування, централізованого опалення у квартирах та також на сходових маршах на нові (строк експлуатації більше 25 років);
8. Заміна поручнів у під’їздах з 1 по 9 поверх на нові (ремонт ніколи не проводився);
9. Освітлення з 1 до 9 поверху на сходових клітинах та на поверхах у під’їздах;
10. Капітальний ремонт фасаду будинку (не проводився ніколи, якщо можно утеплити);
11. Капітальний ремонт пішохідних доріжок біля житлового будинку;
12. Капітальний ремонт асфальтного покриття автомобільної дороги;
13. Прочистити та ремонт вентиляційних каналів у квартирах та на покрівлі;
14. Капітальний ремонт покрівлі житлового будинку та вхідних груп під’їздів, козирків балконів;
15. Замінити на нові вхідних двері у підвал, на покрівлю та у машинне приміщення, у електрощитові, у під’їздах;
16. Відновити номерного знаку на будинку;
17. Замінити зовнішні мережі на нові які підходять до житлового будинку (централізованого опалення, холодного та гарячого водопостачання, електропостачання).
Проте на всі наші звернення отримували відповіді, які не були здійсненні.

ПРОШУ:
1. Перевірити підстави бездіяльності ЖЕК–502 КП «Житлосервіс „ПРИОЗЕРНЕ” та КП «Жилосервіс «ПРИОЗЕНРНЕ»;
2. Включити та у короткі терміни виконати ці роботи по житловому будинку за адресою: 04211 місто Київ, вулиця Лайоша Гавро, 9–В;
3. Повідомити мене про результат розгляду заяви на підставі Закону України «Про звернення громадян» письмово за адресою: 04211, м. Київ вулиця Лайоша Гавро 9-В квартира № 46
Згідно зі ст. 20 цього Закону України звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які непотребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяте днів від дня їх отримання.