Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Я-4502 (5685228)
Зареєстровано:7 Серпня 2019
Тема звернення:Питання нарахування плати за ЦО (розрахунки за ЦО)
Відповідальний:КК ”Центр комунального сервісу” [Науменко Дмитро Володимирович], виконавець: Щербина Андрій Анатолійович
Дата контролю:22 Серпня 2019
Статус:В роботі
 
Текст звернення

06.08.2019
КМДА!

Постійно невірно визначають виконавця за зверненнями КБУ ”Контактний центр міста Києва”.
Відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги» сторонами договору стосовно надання послуг ГВП та ЦО є (і можуть бути) тільки споживач та КП «Київтеплоенерго» і до його обов’язків безпосередньо належить здійснення обліку звернень, усунення недоліків, встановлення фактів ненадання (надання неналежної якості послуг) та самостійного здійснення перерахунків за ненадані послуги (надання неналежної якості послуг), надання відповідей на звернення самостійно і безпосередньо.
Більше року звернень – жодної відповіді від КП ”Київтеплоенерго” та взагалі невиконання зазначених обов’язків виконавця послуг ГВП та ЦО!!!
Приклад чергової відписки від КК, який не має договірних відношень зі споживачем і також не відповідає за вірне визначення виконавця за зверненнями, які надходять до КБУ ”Контактний центр міста Києва”:

1 Серпня 2019
Я-4479
Питання нарахування плати за ЦО (розрахунки за ЦО)
01.08.2019

КМДА!
Встановіть чому не зважаючи на численні звернення 9 місяців взагалі відсутні відповіді від саме виконавця послуг ЦО та ГВП, яким визначений, саме КМДА, КП ”Київтеплоенерго” - це порушенння прямих норм Закону України ”Про житловокомунальні послуги” та договору. Не проводить перерахунку за відсутність ЦО.

1 Листопада 2018
Я-7776
Перерахунок плати за відсутність опалення
31.10.2018

Відповідальний: КК ”Центр комунального сервісу”
Відповідь
«…на підставі укладених договорів з виконавцями послуг, Концерн здійснює обслуговування споживачів з питань нарахування та обліку житлово-комунальних послуг в тому числі і по КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»…»

«Обслуговування споживачів» з цих питань стосовно ЦО та ГВП, відповідно до Закону України ”Про житловокомунальні послуги” та укладено зі споживачем договору, здійснює не КК, а безпосередньо сторона договору зі споживачем, а саме КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО».
Саме КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» повинно самостійно реєструвати та розглядати звернення, контактувати зі своїми підрядниками (ЖЕК, Район теплових мереж ”Троєщина”, КК ”Центр комунального сервісу” та іншим), встановлювати факти неналежного виконання ними своїх обов’язків передбачених договорами з КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (укладених без участі споживача та без його відома) та надавати розпорядження КК ”Центр комунального сервісу” здійснювати перерахунки.