Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Б-19192 (5685388)
Зареєстровано:7 Серпня 2019
Тема звернення:Відсутність ГВП
Відповідальний:ВОП ”Сирець” [Гаряга Олег Олександрович], виконавець: Лагута Юлія Вікторівна
Дата контролю:12 Серпня 2019
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

З 22 липня 2019 року в будинку (і не тільки в нашому) відключена гаряча вода для, мабуть, випробування тепломережі. Пишу ”мабуть”, бо на сьогодні, 7 серпня достеменно не знаю про це. Оголошення на будинку про відключення води було відсутнє, не з’явилось воно ні пізніше, ні досі. Диспетчерська служба за телефоном 277-26-06 спочтаку відповідала, що вода відключена для проведення гідравлічних випробувань і з’явиться 7 серпня. Коли очікувано 7 серпня гарячий кран залишився холодним диспетчерська служба ”видала на гора” нову версію, змінивши запис автоматичного автовідповідача: гарячої води не буде до 21 серпня через з ремонтні роботи на тепломережі. Через це і подається звернення з двох питань:
1. Хто і по якому праву, всупереч існуючому порядку запланував відключення гарячої води одразу на місяць, а не на 14 днів, як і належить за законом. Гарячу воду для проведення гідравлічних випробувань відключають на 14 днів, а у випадку аварійної ситуації цей термін може бути продовжений не більш як на 3 тижні.
2. Чому у випадку заздалегідь запланованих робіт на будинку ВЧАСНО не було вивішене оголошення з термінами відключення комунальної послуги, виконавцем робіт із зазначенням телефонів та адреси виконавця.