Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Я-4510 (5685594)
Зареєстровано:8 Серпня 2019
Тема звернення:Робота структурних підрозділів адміністрації
Відповідальний:Департамент житлово-комунальної інфраструктури [Науменко Дмитро Володимирович]
Дата контролю:23 Серпня 2019
Статус:В роботі
 
Текст звернення

07.08.2019
КМДА!
Зверніть увагу на неякісне опрацювання звернень працівниками Контактного центру м. Київа - тепер КК ”Центр комунального сервісу” відповідає за розміщення тексту звернень на сайті 1551 замість працівників Контактного центру м. Київа???

7 Серпня 2019
Я-4502
Питання нарахування плати за ЦО (розрахунки за ЦО)
06.08.2019
КМДА!

Постійно невірно визначають виконавця за зверненнями КБУ ”Контактний центр міста Києва”.
Відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги» сторонами договору стосовно надання послуг ГВП та ЦО є (і можуть бути) тільки споживач та КП «Київтеплоенерго» і до його обов’язків безпосередньо належить здійснення обліку звернень, усунення недоліків, встановлення фактів ненадання (надання неналежної якості послуг) та самостійного здійснення перерахунків за ненадані послуги (надання неналежної якості послуг), надання відповідей на звернення самостійно і безпосередньо.
Більше року звернень – жодної відповіді від КП ”Київтеплоенерго” та взагалі невиконання зазначених обов’язків виконавця послуг ГВП та ЦО!!!

«Обслуговування споживачів» з цих питань стосовно ЦО та ГВП, відповідно до Закону України ”Про житловокомунальні послуги” та укладено зі споживачем договору, здійснює не КК, а безпосередньо сторона договору зі споживачем, а саме КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО».
Саме КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» повинно самостійно реєструвати та розглядати звернення, контактувати зі своїми підрядниками (ЖЕК, Район теплових мереж ”Троєщина”, КК ”Центр комунального сервісу” та іншим), встановлювати факти неналежного виконання ними своїх обов’язків передбачених договорами з КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (укладених без участі споживача та без його відома) та надавати розпорядження КК ”Центр комунального сервісу” здійснювати перерахунки.


Відповідальний: КК ”Центр комунального сервісу”
Відповідь
Шановний споживач!Ваше звернення, що надійшло до КБУ «Контактний центр м. Києва» від 07.08.2019р. № Я-4502 уважно розглянуто та опрацьовано в комунальному концерні «Центр комунального сервісу» (надалі - Концерн).
За результатами розгляду повідомляємо.
Згідно з Законом України не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті.
З повагою
Начальник департаменту
інформаційно-консультативної роботи Дмитро Мончаківський