Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Д-12115 (5686257)
Зареєстровано:9 Серпня 2019
Тема звернення:Правила торговельного обслуговування населення
Відповідальний:Управління житлово-комунального господарства [в.о. Сидоренко Леся Петрівна], виконавець: Мостова Лариса Павлівна
Дата контролю:26 Серпня 2019
Статус:Роз`яснено по суті порушеного питання
 
Текст звернення

НАСТСАСЕНКО - СУЩЕСТВО!
Номер звернення: Д-11704 (5678629)
Зареєстровано: 19 Липня 2019
Тема звернення: Про розгляд звернень громадян
Відповідальний: Управління житлово-комунального господарства [Настасенко Олександр Григорович], виконавець: Мостова Лариса Павлівна
Дата контролю: 5 Серпня 2019
Статус: Роз’яснено по суті порушеного питання

Текст звернення
является ли хата товаром?
Возврат и обмен товара
1. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості (Стаття 8 ПЗПС )
Споживач має право вимагати повернення коштів у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків*. У всіх інших випадках товар має бути відремонтований у зазначений гарантійним договором строк. *Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця). Істотний недолік визначається актом авторизованого сервісного центру.

2. Права споживача при придбанні товару належної якості ( Стаття 9 ПЗПС )
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.