Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:О-6507 (5686459)
Зареєстровано:9 Серпня 2019
Тема звернення:Претензії та зауваження до Центру комунального сервісу
Відповідальний:КК ”Центр комунального сервісу” [Науменко Дмитро Володимирович], виконавець: Щербина Андрій Анатолійович
Дата контролю:26 Серпня 2019
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

Генеральному директору комунального концерну ”Центр комунального сервісу”
Щербині А.А.
Спрживача: Огнєвого В.Є.
м. Київ, вул. Ревуцького, буд. 44б, кв. 120
тел. 067 687 96 88
Скарга
У звязку з подачею до моєї квартири гарячої води неналежної якості (нижче 40 гр.) я склав заяву та відповідний акт-претензію та прийшов 09.08.19 р. до Вашого підрозділу по вул. Ахматової -2а де надав вище перераховані документи адміністратору (він не пояснив, що треба документи на власність квартири), який надав у 12.45 год. мені талон на прийом до бугалтера. В очереді я простояв до 15.45 год. і мені відмовили розглянути мою заяві мотивуючи тим, що я не надав документ на право власності (раніше в листопаді 2019 р. я звертався по цьому питанню, відмов не було). Я настояв на регістрації моєї заяви (вх. NО-02/02-4744КТЕ від 09.08.19). Просимо Вас пояснити чому не можна вказувати у талонів час прийому (в очередях стоять в основному пенсіонери) і в обяві (фото додається) не вказано, які документи треба при надання послуг з постачання гарячої води неналежої якості. З повагою до Вас Огнєвой В.Є. 09.08.19 р.