Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:О-6512 (5686704)
Зареєстровано:10 Серпня 2019
Тема звернення:Незадоволення роботою пасажирської автоматики
Відповідальний:КП ”Київський метрополітен” [в.о. Шпильовий Іван Федорович], виконавець: Брагінський Віктор Володимирович
Дата контролю:26 Серпня 2019
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Я, Односум Ганна Володимирівна, сьогодні 10.08.2019р. приблизно о 13:56 проходила через турнікет на станції метро «Либідська» з використанням Kyiv Smart Card номер 100000029376. Пройти так і не вдалося. На турнікеті висвітилося повідомлення про те, скільки залишилося поїздок, і коли я почала рух, турнікет боляче вдарив мене по животу (на хвилинку, я на 6-му місяці вагітності). Я ж не вперше користуюся вітчизняним метрополітеном, я народилася і проживаю у Києві, і даним видом транспорту користуюся весь час, так само і карткою користуюся з моменту її появи у продажу і раніше таких проблем не виникало (це можна подивитися по історії моїх поїздок). Я підійшла повідомити про це жінку, яка чергувала на станції, на що вона почала на мене незрозуміло чого кричати: «Як ви проходили?», «Да, я бачила, що зчитало поїздку, ну і як ви йшли?», вигукувати образи.. За що?? Я махнула рукою, мені вагітній простіше заплатити вдруге, аби не нервувати. Піднесла вдруге до того ж турнікету і він не спрацював. Показую їй, що цей турнікет не працює, на що вона і далі щось кричала. Я пішла на іншу сторону до турнікету, який нарешті мене пропустив. Зайшовши перевірити скільки поїздок в мене зчитало, побачила, що аж 4 штуки!!! Ок, нехай гроші пропали, але фізичний біль і нерви, які я отримала від цієї співробітниці метрополітену - це просто жах!!! Тим паче таке відношення на робочому місці не викликає сумніві в некомпетентності і неможливості такої людини працювати із людьми. Свій запит я направила також розробникам додатку до картки та адміністрації метрополітену. Очікуватиму відповіді. Дякую.