Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Г-16645 (5686801)
Зареєстровано:11 Серпня 2019
Тема звернення:Відсутній тиск ХВП з 10-го поверху включно (”Київенерго”)
Відповідальний:ЖЕД - 7 [в.о. Пилипчук Сергій Іванович], виконавець: Бузінський О.В.
Дата контролю:26 Серпня 2019
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

Тиск холодної води в квартирі нижче встановлених і розумних норм. Немає можливості включити одночасно два крани через низький напір води. Користуватися душом надзвичайно складно і тільки за умови що всі інші крани перекриті.

Проблема з тиском наявна у всіх мешканців 3го підїзду які живуть на поверхах вище 10 го. Надання послуги монополістом водопостачання взагалі порушує будь-які договірні відносини.

Ця проблема уже існує декілька років і жодне звернення до ЖЕКу не вирішило технічну сторону питання. Стабільно тільки понижується тиск води. Очевидно проблема з обладнанням, яке забезпечує тиск води, але також очевидно що відповідальні особи просто ігнорують їх ремонт чи обслуговування. Скоріше за все гроші виділені на утримання такого обладнання розкрадаються , а це вже грабіж споживачів водопостачання.

Прохання розібратися в суті проблеми і усунути її причини (для початку чітко повідомити що блокує вирішення цієї проблеми з тиском води в будинку). Забезпечити тиск води в трубі нескладна задача.

Подальше ігнорування проблеми мешканці розцінюють як пряме порушення базових потреб людини і залишають за собою право на радикальне вирішення проблеми (масове звернення до депутатів КиївРади, в засоби масовї інформації, блокування дороги тощо) оскільки проблема зачіпає наші базові права, за які ми платимо монополісту.