Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Я-4541 (5686839)
Зареєстровано:11 Серпня 2019
Тема звернення:Питання, що виникають до початку опалювального сезону
Відповідальний:ЖЕД - 110 [в.о. Сидоренко Леся Петрівна]
Дата контролю:26 Серпня 2019
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Доброго дня. Придбали квартиру за вище вказаною адресою і виявилось, що система опалення знаходиться в аварійному стані. Для того щоб запобігти аварійній ситуації взимку ми вирішили замінити всі труби опалення і радіатори (їм до речі майже 60 років), оскільки у нас верхній поверх і труби знаходяться по периметру квартири під стелею.

Пішли у ЖЕК щоб взяти дозвіл і злити воду з труб, вони відмовили і сказали, що це не входить в їх обов’язки і відправили в ”Київтеплоенерго”, там сказали, що подібні заяви вони приймають лише від ЖЕКу, а не від громадян. Поспілкувавшись в телефонному режимі з багатьма інстанціями, знову повернулись в ЖЕК, головний інженер відповіла: ”У вас ж труби не протікають, тому нічим допомогти не можем”.

Питання: ЧОМУ не можна попередити аварійну ситуацію (враховуючи, що стояки і верхні труби належать ЖЕКу, а ми виявили бажання зробити їх заміну за власний кошт), а обов’язково необхідно дочекатись поки станеться аварія і хтось постраждає???????

Яка служба має займатись цим питанням? Куди необхідно звертатись громадянам?

Чи обовязково необхідно залучати пресу для того щоб вище керівництво звернуло увагу на проблеми громадян???