Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:П-19987 (5687575)
Зареєстровано:13 Серпня 2019
Тема звернення:Відсутність ГВП
Відповідальний:ЖЕД - 411 [Онофрійчук Петро Васильович]
Дата контролю:19 Серпня 2019
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Протягом 2 тижнів у нас в будинку була відсутня гаряча вода через профілактичні роботи, які проводила компанія ”Київтеплоенерго”. Згідно з оголошенням, яке висіло у нашому будинку, гаряча вода мала з’явитися 6 серпня. Але цього не сталося. У диспетчерській Дніпровського району мені повідомили, що гаряча вода з’явиться 10 серпня. Однак, і на цей раз вода з крану гарячої води текла холодна. У диспетчерській інформували, що компанія буде поступово нагрівати воду до необхідної температури, але протягом якого часу відповісти не змогли. 11, 12 і 13 серпня я зранку відкривав кран гарячої води на деякий час, щоб спустити її до стану хоча б теплої. Однак, з крану текла і сьогодні тече лише холодна вода. На мою думку, компанія свідомо не подає гарячу воду в систему. Мешканці будинку змушені спускати воду, очікуючи, що піде гаряча вода. У цей час лічильники враховують холодну воду, як гарячу (за відповідними тарифами). Беручи до уваги кількість будинків, які обслуговує згадана компанія, можна припускати, що на таких вранішніх процедурах компанія заробляє величезні суми, не забезпечуючи клієнтів гарячою водою. Вважаю, що ситуація, що склалася, вимагає втручання міської влади і детальної перевірки діяльності компанії ”Київтеплоенерго” правоохоронними органами.