Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:М-18740 (5687914)
Зареєстровано:14 Серпня 2019
Тема звернення:Перерахунок та нарахування плати за інші види житлово-комунальних послуг
Відповідальний:ВОП ”Діброва” [Гаряга Олег Олександрович], виконавець: Губенко Василь Іванович
Дата контролю:29 Серпня 2019
Статус:Роз`яснено по суті порушеного питання
 
Текст звернення

Как я могу потребовать возмещение за получение некачественных услуг ЖЕКа?

Все жители дома имеют на это право согласно новому закону о ж/к услугах, который действует с 1 мая 2019 года, статья 8, пункт 2.5:
”2. Виконавець комунальної послуги зобов’язаний:
5) розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги споживачів і проводити відповідні перерахунки розміру плати за комунальні послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі, несвоєчасно або неналежної якості, а також в інших випадках, визначених договором про надання комунальних послуг”

ЖЕК не выполняет свои обязанности. В указанном доме уже больше года нет света у входа в подъезды 2, 3, 4.
По нормам ЖЕК (электрик) каждый день должен контролировать освещение и принимать меры если оно отсутствует.

На заявки уже 2 месяца ЖЕК не реагирует (прикрепляю фото заявок). Оставил первую заявку 12 июня, повторил заявку 5 июля - результата ноль.

У нас есть в вайбере чат всех жильцов дома и мы решительно настроены возвращать или вообще не платить за услугу ”Утримання будинків та прибуд. територій КП ”Керуюча компанія Шевченківського р-ну”.