Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:М-18782 (5688437)
Зареєстровано:14 Серпня 2019
Тема звернення:Робота контролерів - кондукторів автобусів
Відповідальний:Автобусний парк №3 [в.о. Шпильовий Іван Федорович]
Дата контролю:29 Серпня 2019
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Доброго дня. Сьогодні на маршруті автобусу №3Т (номерний знак АА1820АА, № автобусу 7278) о 08:35 ранку на зупинці ”Площа перемоги” відбувся скандал між пасажирами та контролерами. Кондуктор-касир, яка на той час знаходилася на цьому маршруті продавала одноразові квитки і відмовлялася їх компостувати. Також вона вказала на те, що не буде компостувати квитки, придбані не у неї. Коли зайшли контролери, вони не повідомили про початок перевірки, як вказано у п 4.8. Правил користування міським наземним пасажирським транспортом міста Києва. Багато пасажирів автобусу виявилася із незакомпостованими разовими квитками, тому що їх просто ніде було закомпостувати. У автобусі знаходилось 3 пристрої для електронних квитків і один для звичайних разових. Виходячи із вищевикладеного прошу надати роз”яснення щодо:
1) Чи повинні повідомляти контролери про початок перевірки?
2) Чи зобов’язаний кондуктор-касир компостувати квиток? І чому ця людина відмовлялась це робить?
3) Чому автобуси маршруту №3Т не обладнані пристроями для компостування разових квитків в достатній кількості?
4) Що робити людям, які у годину-пік не можуть підійти до одного нещасного пристрою у всьому автобусі, щоб закомпостувати свій квиток?
5) У яких документах прописано, що кондуктор-касир ПОВИНЕН СИДІТИ на одному місці з великою табличкою ”МІСЦЕ КОНДУКТОРА НЕ ЗАЙМАТИ”, а не ходити по салону і продавати квитки?
6) Чому взагалі у всіх автобусах кондуктори-касири сидять, як інваліди, і не хочуть ходити по салону? Дуже багато випадків, коли пасажири передають гроші за оплату проїзду через інших пасажирів, а здача і квитки їм не повертаються. Яким чином можна уберегти свої кошти? Якщо це техніка безпеки для кондуктора-касира, то де техніка безпеки до пасажирів?