Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Н-7598 (5688518)
Зареєстровано:14 Серпня 2019
Тема звернення:Відсутність ГВП
Відповідальний:Район теплових мереж ”Поділ” [Бінд Вячеслав Євгенович]
Дата контролю:29 Серпня 2019
Статус:На доопрацюванні виконавцем
 
Текст звернення

Починаючи з 23.07.2019 по 09.08.2019 року в моему домі було відсутне гаряче водопостачяння. Вдень 10.08. з горячого крану потекла вода, яку назвати горячою не можно. Вона скоріше за все була прохолодна,а не гаряча. Всесь цей час, а отже до 14.08.2019 року не було горячої води. А зараз знов в крані пусто. Телефонуючи до житлово-комунального підриємвства мені зазначають що знов авария.
Кожен рік щось виникає. Чому приходячи до дому я не маю змоги НОРМАЛЬНО прийняти душ. Замість цього я повинна гріти ”таз” води!!
Чому не можно зробити один раз так, щоб постійно не ремонтувати ці труби! Чому я оплачуючи комунальні послуги, які я можу сказати не маленьки по тарифам, не отримаю належне комунальне обслуговування?!
На запитання як можно зателефонувати до ”Київтеплоенерго” и дізнатись більше інформації, я чую відповідь що якщо у вас є якісь питання то ви можите приїхати до них. Оскільки телефону в них немає!!!!! Чому не має колцентру у ”Київтеплоенерго” ??? Чому я повинна витрачати свій час на пошуки інформації щодо гарячаї води кожен раз?!
Хто відповідальний за вирішення ціх питань?! До кого я можу звернутися один раз так, щоб потім в мене не було приблем з постачанням горячої води в домі?!