Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:П-20071 (5688821)
Зареєстровано:15 Серпня 2019
Тема звернення:Питання нарахування плати за споживання ГВП (розрахунки за споживання ГВП
Відповідальний:КК ”Центр комунального сервісу” [Науменко Дмитро Володимирович]
Дата контролю:30 Серпня 2019
Статус:В роботі
 
Текст звернення

В травні мені повідомили від організації «Київтеплоенерго», що у мене борт в розмірі 3371,07грн. Мої поточні показники лічильника на гарячу воду 30м3, а рахунок до сплати організація «Київтеплоенерго» виставила з показниками 60м3. Незаконно добавили 30м3 гарячої води. Я звернулась в ГІОЦ і КК ЦКС, щоб мені зробили перерахунок. Приїзжав майстер з «Київтеплоенерго», з організації «Київводоканалу» перевіряти мій лічильник, відправляли лічильник на перевірку на справність. Після перевірки отримала довідку, що лічильник справний (поточний показник 30м3). Звернулась знову до ГІОЦ і КК ЦКС, щоб мені зробили перерахунок. На руках є всі відповідні документи, що лічильник справний, поточний показник 30м3, що боргу у мене не має. Сказали, що напротязі 2 місяців мені мають списати незаконно начислений борг в розмірі 3371,07грн.
На протязі 2 місяців мені нічого не списали. А 08.08.2019 мені зателефонували с номеру 0443545838 металевий голос автовідповідача сказав, що у мене досі світиться незаконно начислений борг перед «Київтеплоенерго» і на підставі чого «Київтеплоенерго» буде звертатись до суду. Я ж знову звернулась до ГІОЦ та КК ЦКС , так мені ще відповіли, що списувати цей долг не будут, так как я попала в переходний етап з компанії Київенерго в компанію «Киїтеплоенерго».
15.08.2019 я зателефонувала 1551 розповіла ситуацію в яку я попала, моїй скарзі присвоїли номер 9142260. Порекомендували звернутися до юриста.
Прошу довести виправлення помилки до кінцевого результату. Прошу повідомити прізвище особи, винної у допущенні помилки і притягнути її до відповідальності. Буду чекати відповідь.
Прошу зобов’язати організації «Київтеплоенерго» припинити стресувати мене телефонними дзвінками. Це погано впливає на моє здоров’я. Якщо керівництво вважає, що має достатні підстави для звернення до суда, нехай звертається. Побачимо, на чий бік пристане суд.