Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Я-4569 (5688940)
Зареєстровано:15 Серпня 2019
Тема звернення:Питання нарахування плати за ЦО (розрахунки за ЦО)
Відповідальний:КК ”Центр комунального сервісу” [Науменко Дмитро Володимирович], виконавець: Щербина Андрій Анатолійович
Дата контролю:30 Серпня 2019
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

15.08.2019
Голові КМДА!
Зверніть увагу на неякісне опрацювання звернень працівниками Контактного центру м. Київа - тепер КК ”Центр комунального сервісу” відповідає за якісну обробку звернень працівниками Контактного центру м. Київа???

8 Серпня 2019
Я-4511
Питання нарахування плати за ЦО (розрахунки за ЦО)
15.07.2019
Звернення до КМДА
Не зважаючи на наведені у зверненні обставини, досі не здійснено корегування розміру оплати за ЦО за жовтень 2018 (додаю фото рахунку станом на 01.07.2019), тому не маю можливості сплатити за часткове опалення квартири у жовтні 2018 належну суму, враховуючи наведені у зверненні 1 Листопада 2018 Я-777 обставини - відсутня відповідь від КМДА вже 9 місяців (а також від виконавця послуг ЦО, а саме КП ”Київтеплоенерго”):

«1 Листопада 2018
Я-7776
Перерахунок плати за відсутність опалення
31.10.2018

Обращение к Киевской городской государственной администрации

Прошу дать аргументированное нормами законодательства разъяснение, а именно, в каком размере оплачивать за отопление за октябрь 2018, согласно установленного законодательством порядка, с учетом следующих фактов.

….
Как по законодательству при этих обстоятельствах оплачивать за отопление за октябрь 2018:
- в размере 25% от полученного счета?
- не оплачивать по счету вообще?

Прошу срочно дать ответ со ссылками на соответствующие нормы законодательства, т.к., иначе не смогу своевременно произвести оплату в размере согласно требованиям законодательства и соответствующем фактически полученным услугам по отоплению.

Информацию про результаты рассмотрения по сути этого обращения прошу отослать на мой электронный адрес sergii_iarovyi@ukr.net.

Відповідальний: КК ”Центр комунального сервісу”
Відповідь
…Дублікат звернень від одного споживача Згідно з Законом України не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті.