Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Д-12272 (5689020)
Зареєстровано:16 Серпня 2019
Тема звернення:Правила торговельного обслуговування населення
Відповідальний:Управління житлово-комунального господарства [в.о. Сидоренко Леся Петрівна], виконавець: Мостова Лариса Павлівна
Дата контролю:2 Вересня 2019
Статус:Роз`яснено по суті порушеного питання
 
Текст звернення

ВНУТРЕННЕ СЛУЖЕБНОЕ РАССЛЕДОВАНИЕ ЗА РЕГИСТРАЦИЮ ОБРАЩЕНИЯ С ОСКОРБЛЕНИЯМИ 19 Липня 2019
Д-11704
9 Серпня 2019
Ритуальні послуги
РЕГИСТРАЦИЯ ОБРАЩЕНИЯ С ОСКОРБЛЕНИЯМИ
20 Липня 2019
Ритуальні послуги
застройщик мудаг
19 Липня 2019
Д-11704
Про розгляд звернень громадян
является ли хата товаром?
Возврат и обмен товара
1. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості (Стаття 8 ПЗПС )
Споживач має право вимагати повернення коштів у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків*. У всіх інших випадках товар має бути відремонтований у зазначений гарантійним договором строк. *Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця). Істотний недолік визначається актом авторизованого сервісного центру.

2. Права споживача при придбанні товару належної якості ( Стаття 9 ПЗПС )
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Відповідальний: Голосіївська РДА [Настасенко Олександр Григорович]
Дата контролю: 5 Серпня 2019
Статус: В роботі

Статус: Відхилено
Причина: Питання вже зареєстровано за номером__Д-11704__

Статус: Відхилено
Причина: Ненормативна лексика