Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Д-14863 (5735244)
Зареєстровано:30 Листопада 2019
Тема звернення:Відсутність опалення
Відповідальний:ЖЕД - 906 (Індустріальне) [в.о. БЯЛКОВСЬКИЙ Володимир Вікторович], виконавець: Давидюк Олександр Віталійович
Дата контролю:3 Грудня 2019
Статус:Чекає на перевіку заявником
 
Текст звернення

Доброго дня.

У будинку за вказаною адресою третю добу відсутнє опалення.
Диспетчерська служба повідомила, що опалення відсутнє через, цитую оператора Ігоря: ”порив радіатора” у нежитловому приміщенні на першому поверсі будинку і надання послуги опалення буде відновлено зранку 30 листопада.
Сьогодні ранок 30 листопада - опалення все ще відключене.
Вибачте, будь-ласка, але чому зварочні роботи, про які сьогодні під час телефонної розмови повідомила оператор Людмила, тривають третю добу?????
Біля будинку за останні три дні не було жодного автомобіля комунальних служб. І зараз його теж не спостерігається.
Тож які роботи ведуться???????????
Чи означає це, що увесь будинок завдяки ”чудовій людині” - орендарю зазначегого приміщення - на невизначений час так і залишатиметься без опалення???
Скільки можна знущатися над людьми?

Головне питання - КОЛИ ВІДНОВЛЯТЬ НАДАННЯ ПОСЛУГИ ОПАЛЕННЯ??????????

Яку відповідальність нестиме орендар за затягування строків ремонту ЙОГО несправного радіатора?????
Скільки ”місяців”, на думку орендаря, взагалі потрібно щоб зрізати старий і поставити новий радіатор?????