Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:С-28771 (5735771)
Зареєстровано:1 Грудня 2019
Тема звернення:Питання житлового господарства
Відповідальний:ВОП ”Лук’янівська” [Гаряга Олег Олександрович], виконавець: Шебаршинова Оксана Юріївна
Дата контролю:16 Грудня 2019
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Звертаюсь за допомогою вже декілька років (з 2013 року.....), але нічого не робиться. Дах над моєю квартирою тече і в дощ, і в сніг, вже майже провалився. Але на капітальний ремонт мені кажуть нема грошей і розраховувати на ремонт я не повинна. Пропонують співфінансування, але переважна кількість жителів - це пенсіонери, тому на кошти нема надії. Дах пошкоджений майже на всій поверхні. Всі сусіди з 5-го поверху зтикнулися з цією проблемою.
І.взагалі, таке враження, що ЖЕКу та Керуючій компанії нема ніякого діла до моєї проблеми.
Будинок 1959 року забудови.
Вікна брудні, побиті, та неможливо їх відчинити на провітрювання. Особливо, коли накурять у під*їзді, Йди на 5-ий поверх та дихай глибше. Вже мовчу за дитину та мати пенсіонерку з сердечгими проблемами. Ремонту під*їзд не бачив за всі роки Незалежності, крім фарбування перил на східцях та вхідних дверей. Ганок просідає, перила гнилі.
Електрощитові - жах. Павутиння з кабелів.
Світильники замінили на галогенові без згоди жильців. тепер лампочки перегоріли і нам кажуть, що нема нових. Повернули патрони з звичайними лампочками Ілліча.Не кажучи, щоб достукатись на заміну перегорілої лампи треба дзвонити майже до КМДА.
На вхідній двері не можна добитись заміни зламаного кодового замку. В ЖЕКу кажуть, що вони цим не займаються,
Питання - встановили, приварили замок робітники ЖЕКу ( без згоди жителів), а обслуговувати повинні самі жильці.
якщо б він був не вварен в двері, ми б самі поміняли той клятий замок. Зараз прийшла зима і до під*їзду ходять спати бомжі та по нужді.
А прибирання наш під*їзд не бачив з літа, прибираємо самі. В дворі прибирає сусідка ( поки була осінь). А що буде зимою ??????
В дворі після аварії з опаленням, яку робили майже два тижні, залишився великий котлован, який ніхто не збирається закопувати, Ходимо під домом. Вже зима, будуть бурульки, як нам проходити додому без небезпеки для власного здоров*я та здоров*я своїх дітей?
Після ремонту пошкоджень не перевірено відсутність повітря у системі опалення. НА скарги жильців директор ЖЕКу відповіла, що у неї нема вільних слюсарів, і взагалі, у неї без нас багато роботи.
З гарячою водою теж проблеми У диспетчерській службі, по 15-57 кажуть, що аварії немає, що ЖЄК не передає ніяких данних. З крану горячої води тече лібо холодна вода, лібо тепленька, але ніяк не горяча вода.

Ось такі в мене проблеми, особливо дах будинку. Сподіваюсь, що одну зиму він витримає , а далі

E-mail: pliasuha@gmail.com

Блор