Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:П-23893 (5736140)
Зареєстровано:2 Грудня 2019
Тема звернення:Пропозиції та запитання щодо удосконалення роботи громадського транспорту
Відповідальний:КП ”Київпастранс” [в.о. Шпильовий Іван Федорович], виконавець: Левченко Дмитро Валентинович
Дата контролю:17 Грудня 2019
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Пропоную зробити можливим пасажирам трамваю придбати проїздниій квиток у водія трамваю.
Опис проблеми: Сьогодні (2 грудня 2019 року) я сіла на трамвай №14 на зупинці ”І. Шевцова” і їхала ним до зупинки ”Зоологічна”. Бортовий номер трамваю - 5922. О 9:34 трамвай був на зупинці ”Зоологічна”. При вході в трамвай я попросила водія продати мені квиток для проїзду. Водій відмовився, обгрунтовуючи тим, що в салоні є кондуктор, який зможе обілетити. Трамвай був вщтент наповнений. Я не могла в такому трамваї просуватися по салону та шукати кондуктора. Кондуктора не було видно і чути. Тому не було зрозуміло, куди передавати гроші на квиток. Я проїхала всю ділянку маршруту не сплативши за проїзд і побачила кондуктора лише при виході на середні двері (заходила я на передні двері). Як пасажир я зобовязана оплатити проїзд впродовж проїзду однієї зупинки, але система обілечування не дала мені це зробити. На зупинці ”І. Шевцова” не продають квитки. Водій не продавав квитки (хоча часто водіі трамваїв продають квиточки навіть при наявності кондуктора). В час пік, коли пасажир не взмозу пройти по салону та шукати контролера, він мимоволі порушує правила перевезення, а Київпастранс недоотримує кошти за надані послуги. Прошу Вас створити умови для обілечення пасажирів в трамваї та розглянути можливість зробити обовязковим продажу квитків водіями трамваїв). Дякую!