Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:К-47076 (5736164)
Зареєстровано:3 Грудня 2019
Тема звернення:Розрахунки, нарахування та перерахунок субсидій
Відповідальний:Соціальний захист [Смирнов Віктор Володимирович], виконавець: Бернадська Світлана Борисівна
Дата контролю:13 Грудня 2019
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Добрий день!

Я проживаю за адресою просп. Правди буд.6 / А кв.98 (договори на послуги оформлені на Кириєнко Ігор Володимирович о/р 982) - далі Абонент. Абонент оформив пільгу на послуги ЖКГ ”Багатодітна сім’я” - далі Пільга. У зв’язку з монетизацією пільг з 1.10.2019, сума Пільги Абонента нарахована була на рахунок в Ощадбанку (вона там є, перевірили), і не перерахована за послуги всім постачальникам послуг (КПВОК ”КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО”, ПрАТ ”АК ”Київводоканал”, КПВОК ”КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО”, ТОВ ”КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ”, ЖБК ”Мотозавоцець-5 - далі Постачальники), надані в жовтні 2019. На гарячій лінііі Ощадбанку повідомили, що причина відсутності оплати з коштів Пільги Абонента - не подано рахунки на оплату від Постачальників.

Також в мережі Інтернет з’явилася наступна інформація:
”Якщо монетизація почалася ще 1 жовтня, то чому люди все ще не отримали свої пільги?
Відповідна система запроваджується в Україні вперше, через неточності в даних з технічних причин механізм монетизації не до кінця врегульований, величезний обсяг роботи теж затримує процес. Але сума ненарахованої пільги буде донарахована і відкоригується в наступному місяці. Представники управління соцзахисту рекомендують тим пільговикам, які повністю оплатили всі платіжки за жовтень, вже не сплачувати свою соціальну норму за листопад – аби потім не заплутатися в розрахунках.

Посадовці запевнили, що попередили всіх надавачів комунальних послуг, аби протягом цього часу не нараховували пеню – поки монетизація не внормується. А це щонайбільше місяць-півтора. ”
Джерело: http://gk-press.if.ua/kudy-znykly-pilgy/

Прошу відповісти на питання щодо до Абонента:
1. Чи будуть подані рахунки від Постачальників в Ощадбанк на оплату послуг за листопад 2019, до 10.12.2019?
2. Чи буде переданий в Ощадбанк від Постачальників рахунок на оплату на жовтень 2019, чи Пільга вже не буде застосована за жовтень 2019?
3. Чи буде нараховуватися пеня за заборгованість, у разі, якщо Абонент оплатить рахунок за послуги Постачальників за листопад 2019 з урахуванням Пільги (розрахуємо самостійно), а Ощадбанк не перерахує Постачальникам суми з рахунку Пільги в Ощадбанку, по незалежним від Абонента причинам?

Зповагою, Кириєнко Дарина
0672207564