Перевірка виконання
Номер звернення: | З-8081 (5736191) |
Зареєстровано: | 3 Грудня 2019 |
Тема звернення: | Розрахунки за телефонний зв’язок |
Відповідальний: | Департамент інформаційно-комунікаційних технологій [Давтян Дмитро Олександрович], виконавець: Назаров Юрій Леонідович |
---|
Дата контролю: | 18 Грудня 2019 |
Статус: | Чекає на перевірку контр.відділом |
|
|
Текст звернення
Не можу позбутись міського номеру телефону (044)533-16-11 (Деснянський район, Троєщина), який давно не працює і вже не потрібний.
Багато разів звертався на гарячу лінію 0800 506 800. В голосовому меню немає пункту як позбутись номеру і ніякої змоги попасти на ”живу” людини немає. Але одного разу (15 листопада 2019 року) якимось дивом через 15 хвилин перебору пунктів меню мені таки відповіла жива людина і я їй поскаржився, що ніяк не можу добитись відключення стаціонарного телефону. Вона подивилась на інформацію про мій номер і сказала, що не може відключити номер, бо у мене борг 67 грн (який я, до речі, вже сплатив до того). Вона сказала, що гроши ще не прийшли, але якщо прийдуть, то мені передзвонять і відключать. Десь через тиждень (23 листопада, субота, 2019 рік) мені дійсно передзвонила дівчина з Укртелекому з номеру (044)545-0110 на мій мобільний (098)62452-65, сказала, що гроши прийшли, заборгованості немає і перепитала чи дійсно я бажаю відключитись. Я підтвердив, що телефон давно не працює і потреба в йому відпала. Вона спитала мій номер договору (ось він: О/Р 8200002201716127), але оскільки я був в цей час в дорозі, то по пам’яті назвати його не зміг. Подивитись же самій по базі вона не захотіла, сказала щоб я знову дзвонив на гарячу лінію, коли у мене буде той номер і відключилась.
Скільки після того я не дзвонив, попасти на живу людини мені вже не щастило. Скільки я не перебирав пункти меню. Робот повідомляє, що заборгованості я не маю, обіцяє, що ось вже скоро той ремонт їх телемереж закінчиться і вони знову будуть мені нараховувати гроши за міський телефон, який давно став непотрібним і на який ніякі послуги не надаються... Після чого кладе слухавку.
Я знаю, що таке відношення до клієнтів (брати гроши за відсутності послуг) - це фірмова ознака Укртелекому. В свій час тільки звернення на 1551 допомогло мені позбутись радіоточки, яка декілька років не працювала, подати скаргу на це Укртелекому і позбутись її було надзвичайно важко (особисто безрезультатно сидів в чергах по декілька годин), а плату за неї він справно брав. Дуже вдячний вам за це. Зараз така само (а може і гірше) ситуація з відключенням міського номеру. Допоможіть.
|