Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:К-47085 (5736212)
Зареєстровано:3 Грудня 2019
Тема звернення:Незадовільна робота кас
Відповідальний:КП ”Київський метрополітен” [в.о. Шпильовий Іван Федорович]
Дата контролю:18 Грудня 2019
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Доброго дня! Ніяк не можу звикнути з байдужістю людей. У суботу, 30 листопада, на станції метро ”Почайна” у мене не спрацювала карточка ”Киянина”. Прикладала її до всіх турнікетів, але -марно. Звернулася до чергової (якщо правильно запом’ятала: Дєєва Олена Михайлівна), пред’явила пенсійне посвідчення. Відповідь чергової була: ”Якщо карточка не спрацьовує, каса поруч, заплатите, не обіднієте”. Не так часто, але у мене траплялося, що при проходженні турнікету щось не спрацьовувало, але чергові перевіряли пенсійне посвідчення і пропускали, та ще й вибачалися, бо і знають, що виникають такі проблеми з турнікетами. Таке буває і в наземному транспорті з валідаторами. Я, мабудь, вдвічі старша за цю чергову і у мене була важка сумка, але бажання відчути себе господарем чогось життя таким людям доставляє задоволення значно більше, ніж бажання комусь допомогти. Я була змушена перейти на цю станцію з іншого боку, де моя карточка чудово спрацювала. Я , звійсно, цього разу доїхала додому, але таке ставлення до людей просто жахливо! Нам, людям похилого віку, і так дуже важко виживати зараз. Ми ще дихаємо, а нас вже закопують і, в основному, це працівники комунальних служб. Я в цьому році два рази була свідком серцевих нападків у людей в метро, один раз-з летальним випадком. Тепер я можу допустити, що ці випадки могли трапитися після спілкування з такими ”чуйними” працівниками , як Дєєва Олена Михайлівна.