Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Н-9257 (5736278)
Зареєстровано:3 Грудня 2019
Тема звернення:Питання, що стосуються опломбування лічильників ХВП
Відповідальний:Розрахунковий департамент [Люлін В. О.], виконавець: Могила Ольга Петрівна
Дата контролю:18 Грудня 2019
Статус:Чекає на перевірку контр.відділом
 
Текст звернення

Добрий день!
Хочемо поскаржитись на роботу співробітників київського водоканалу, а саме майстрів що виконують опломбування/распломбування лічильників води.
У квітні місяці поточного року за допомогою фірми ”Укргаз”, яка має ліцензію на відповідні види робіт ми замінили лічильник гарячої води за адресою м.Київ, вул. Ужвій Натальї 10, 79 (тел. 0444602628) з відповідним опечатуванням та складанням акту. Коли прийшли для постановки лічильника у Центр коммунального сервису нам сказали, що печатка фірми що встановлювала лічильник недійсна та там повинна бути печатка постачальника послуги і запропонували зробити заявку на опломбування, що ми і зробили.
На протязі півроку ми дзвонили за номером Центру комунального сервису 0442474040 раз на два тижні, контролювали чи є ще заявка. Майстер все не йшов, а через півроку нам відповіли що заявки за цією адресою НЕМАЄ та запропонували зробити нову.
На сьогоднішній момент заявка №110173 від 24.09.2019 р. вже налічує понад два с половиною місяця часу та немає гарантії що буде виконана!
Нам прикро та сумно що нічого в нашому житловому господарстві не змінилося за 28 років.
Дуже просимо Вас посприяти та перервати це ”порочне коло” обіцянок та закритих невиконаних заявок!
Заздалегідь Вдячні, пенсіонери Нетсєви (1931 та 1936 р.н.).