Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:Л-13635 (5736516)
Зареєстровано:3 Грудня 2019
Тема звернення:Незадоволення роботою пасажирської автоматики
Відповідальний:КП ”Київський метрополітен” [в.о. Шпильовий Іван Федорович], виконавець: Брагінський Віктор Володимирович
Дата контролю:18 Грудня 2019
Статус:В роботі
 
Текст звернення

Сьогодні метрополітен зустрів мене ще більш неприязно. Турнікет (декілька із паузами) сказали: ”Немає зв’зяку із сервером”, ”Картка порожня”, ”Картка порожня”, ”Картка порожня”...
А працівник метрополітену сказала: ”Дзвоніть на гарячу лінію, нічим не можу допомогти”.
Як людина, я її розумію, але як клієнт я крім втраченого часу та нервів, втратив ще й можливість скористатися послугою за яку заплачено (картка киянина) державою і був змушений платити за проїзд окремо, хоча права на безкоштовний проїзд мене ніхто не позбавляв. Його мене технічно-бюрократичним чином позбавили посадові особи, які отримують з моїх податків зарплату, а обов’язки свої не виконали/виконали недбало.
Прошу негайно розібратися в ситуації, винних осіб притягнути до відповідальності, недоліки системи виправити, а на час доки ”глюки” поки мають місце запровадити механізм щоб особа із власною (фото на ній надруковано) карткою киянина могла спокійно отримати передбачений пільговий проїзд.