Головна  →  Звернення громадян  →  Перевірка виконання

Перевірка виконання

Мої звернення
Номер звернення: Рік:
Номер звернення:П-23922 (5736580)
Зареєстровано:4 Грудня 2019
Тема звернення:Банківська складова «Картки киянина(КК)» (Ощадбанк)
Відповідальний:УПСЗН /Управління праці та соціального захисту населення/ [Онофрійчук Петро Васильович], виконавець: Соя О.В.
Дата контролю:19 Грудня 2019
Статус:В роботі
 
Текст звернення

14 листопада 2019 р. я відвідав Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації для того, щоб внести в базу даних номер мобільного телефону для монетизації пільги. До сьогоднішнього дня дані з Управління так і не були передані до ”Ощадбанку” через що я не можу створити персональний кабінет. Телефони ”гарячої лінії” Управління, зазначені на його сайті не працюють. За іншими номерами співробітники Управління вказують нібито номери відділу пільг, на які теж не можна додзвонитися (512-86-73, 512-07-23). Прохання навести порядок у роботі згаданого Управління.